جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۷
کد خبر: ۷۷۶۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انجام می‌شود

پخش زنده «کتابنامه» هرشب از شبکه چهار سیما

تهیه کننده برنامه «کتابنامه» از پخش برنامه ای زنده به صورت شبانگاهی و در مدت 70 دقیقه در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد.
به گزارش شهر، علیرضا حائری در رابطه با نحوه پخش برنامه «کتابنامه» در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: برنامه «کتابنامه» در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران همچون گذشته پخش می شود و در این برنامه انتشاراتی که در طول سال با ما همکاری داشته اند در این برنامه معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین تیم برنامه کتابنامه در این ایام یک برنامه زنده شبانگاهی به مدت 70 دقیقه از تاریخ 9 تا 20 اردیبهشت خواهد داشت که از شبکه چهارم سیما پخش خواهد شد و شامل آیتم های متنوعی خواهد بود.

حائری در رابطه با برنامه «کتابنامه» تصریح کرد: کتابنامه تریبونی برای پدیدآورندگان کتاب است که بتوانند از سهم خود در رسانه ملی استفاده کنند، معرفی هر کتاب در این برنامه به مدت چهار دقیقه است که مشتمل بر گفتار مجری، گویندگان متن، تصاویر متنوع کتاب و گفت و گوی حضوری یا تلفنی می شود که هر برنامه در طول یک شبانه روز در چهار نوبت پخش می شود.

وی در رابطه با بازخورد این برنامه در میان مخاطبان خاطر نشان کرد: این برنامه بیننده های خاص و بسیاری پیدا کرده است و طبق نظراتی که اعلام شده است مخاطبان این برنامه تلاش می کنند که وقت خود را با زمان پخش حداقل یک نوبت از این برنامه تنظیم کند، باید بگویم که «کتابنامه» یک برنامه کوتاه ده دقیقه ای اما پرمحتوا است.

نظر شما